Yasmin46 hayırlı olsun bebisiniz 2 gün önce bende doğum yaptım,yavaş yavaş geliyor çocuğu emizmrye devam edin bolca yeter ,benim baya normale dönmeye başladı süt gelişi ama dediğim gibi yavaş yavaş oluyor siz emzirmeyi bıraktırmayin yeter,bide arkadaşların dediği ekstra seyelr yardımcı olur