Betulnuri Kosemen54 ben bugün civilden aldım canım 10 tl ye kujju diye bir marka içinde 3 başlık var yedek olarakta 12 li başlık daha aldım
Kosemen54 mucizemi_beklyrm daha kullanmadim bebeğim doğunca inşallah ben kuzenimden gördüm youtubedan kullanim sekline bakabilirsinz😊
Aslanaysima Otri bebe kullandm ama e bebektekinden de aldim deniycem bakalm ama bence ayni gorunuyo ve e bebejteki daha ucuz
mucizemi_beklyrm Aslanaysima otribebe nasıl kullandınz kullanım kılavuzunda elektrik süpürgesiyle daha iyi çeker falan yazıyordu.