Meltemqq Merhaba hanımlar ben 11 haftalık hamileyim 5 haftadan sonra sürekli olarak kusma yaşadım en son Dr. um zofer diye ilaç verdi kullanan var mı ?
Cicekler Meltemqq ben 16. Haftadayım en başından beri gündüz 1 tane zofer gece de uyumadan 2 tane prilam kullanıyorum. Kullanmaya da devam edicem gibi görünüyor bulantılar tam gaz devam
Mavi87 Meltemqq bana iyi gelmedi bulantımı baya arttırmıştı zofer. Prilam kullanmıştım.. ama burada zofer kullanan çooook hamiş var
Eminecik Meltemqq bende hsmileligimin 5 haftasinda basladim ve hala devam ediyirum 9 ay bitene kadarda devan edecegim gecirmuyir ama en azindan kusturmuyorda
Meltemqq Cicekler prilam bende kullanıyorum ama fayda etmemeye başladı o yüzden bunu da yazmıştı doktorum 😟
Mom080 mhlady_2021 ya şu prilamin uyutmadigi tek Allah’ın kulu ben miyim ya ben de uyumak istiyorum 😬😬
3441K Meltemqq bende prilam kullaniyorum canım gelmediğinde hastanede serumdan zofren veriyorlar iyi geliyor en etkilisi zofren sanırım ama prilam daha cok öneriliyor
mhlady_2021 Mom080 ben eğerki evdeysem çalışmıyorsam gün içerisinde içiyorm canım. Gece içersen zaten gece uyuduğun için etkisini kaybediyor. Benim sabah değilde öğleden sonra bulantım oluyor öğlen alıyorm akşama kadar yatıyorm🤣
mhlady_2021 Meltemqq ben sürekli kullanmıyorm canım bulantımı sürekli tutmaya çalışıyorum birde sarı leblebi , ekmek arası zeytin bu tarz yağsız tuzlu şeyler mide bulantısını bastırıyor.
Mom080 mhlady_2021 yok valla aylarca sabah içtim bana misin demedi şimdi gece içiyorum gecede uyuyamıyorum 😢