Dün post acmıstım alttan muayene etmişti doktor hareketleri azdı bebeğimin ama şükürler olsun sabah 4te nişanım geldi saat 14.27de dogdum çok şükür
Yüreğimden geçen günde dogdu zaten doktorun dediği tarihte dogru 18subat bende inşallah bugün gelir diye çok dua ettim cok şükür
İlk dogumu zor geçipte ikinciden korkan annelere yazıyorum ilk dogum gibi değldi kesinlikle korkmayın uygun bi günde dogum hikayemi yazacam inşallah