Ttlier19 Gulsum1205 ben penye pijama takımı aldım canım extra üşürsem diye üzerine giymek için de örgü bisey koydum ama hastane sıcak oluyo ilk dogumumda sadece pijama takımı yetmişti 🤗
Defneprensesannesi Gulsum1205 benimkide nisanda penye aldım 3lü Lohusa takımı 1 tanede onden dügmeli koydum
Dryy Gulsum1205 ben şu an hastanedeyim ve kesinlikle penye alın dışarda kar var ama içeri yanıyor tişört giydim hatta
gmzcvk Gulsum1205 merhaba Aralikta dogum yaptigim halde pamuklu kisa kollu tisort almistim, odalarda isitmalar mevcut nasil rahat edecekseniz ona gore tercih yapin ama onden dugmeli ya da cit citli olmasina dikkat edin emzirmenizde buyuk rahatlik oluyor ☺️
mucizemi_beklyrm Gulsum1205 benim de mart olacak nasipse. Penye pijama takımı koydum polar sabahlık da koydum hastaneler öyle soğuk olmuyor zaten ama yine de hırka almalısın