Knur12 Merhaba herkese detaylı ultrason ücretleri hakkında bilgisi olan yazabilir mi birde devlet hastanesinde oluyor mu Karataşa gidiyorum 400 TL dedi sekreter
Dilseb1509 Knur12 valla ben özele gittim doktora 180 suretten detaylıyada 250 verdim ya valla tuzak resmen mecbur olmasa asla yaptırmazdım
Brfutryaki Knur12 İzmir alsancakta alsancak devlet hastanesi karşısında özel lotus diye bir yer var doplerle 3d li falan olarak detaylı ultrosan yaptırdım 250 tl uzunda bakıyorlar herşeyiyle tavsiye ederim 👍🏼👍🏼👍🏼
serenty_123 Tepecik kadın doğumda yapılıyor ama randevu bulmak mümkün mü bilmiyorum sanırım birde yeşilyurt ta yapılıyor benim doktorum perinatolog a yönlendirdi bu iki hastahaneyi söyledi bana da
Bdp Ogretmenanne35 yok 5- 6 ay oluyor maalesef bütün testlere aşırı zam geldi ona da gelmiştir eğer yaptıracaksanız sorarım sizin için
Knur12 DilayyEcr bugün öğrendim ikili test yapıldı bide radyolojide ense kalınlığına bakıldı oraya 45 tl ödedim sonra kan ve idrar testi yapıldı 165 ödedim doktor ücreti 105 tl allahtan 😂
DilayyEcr Dada906 ben 3 hafta önce gittiğimde sordum 4200 şuan için dedi ben temmuzda doğum yapıcam zam görürüm çok yüksek ihtimalle
Asl34_ Sevcan_2 şeker yüklemesi 450 TL’ye dahil.mi bende Mart 3 de gideceğim cinarliya fakat doktorum.seker yüklemesini söylemedi bana
BaharBA Brfutryaki ya ben 3 qun once aradim 400 dediler bana 🙄bnde karatasa qdiyirum ama mr de 350 yaptrcam
berriinn Knur12 bende Karataşa gidiyorum başından beri haftayada doğumum var hatta. Çok pahalı geldiği için özel mavi deniz tıp hastanesinde 250tlye yaptırıp doktoruma götürmüştüm sonucu. O kadar para vermeye gerek yok bence
passifloraa Iremayca3108 ikili tarama zamanı başka hastaneye gidiyordum onun fiyatını bilmiyorum egepole 3. Ayımdan sonra gitmeye başladım 31 ağustosta 450 tl verdim detaylı ultrasona