Busbushatun Gulsahzorluozturk ilkki cok zor gecmisti ama bu normal geciyor simdilik cok sukur 20 haftalik oldum oglusumla
Elbet-birgun-kavusacagiz Gulsahzorluozturk Tup bebekle bi evladimi kaybettim simdi yeniden basliycak insllah bunda saglikli sihhatli kucagimiza aliriz😊
Gulsahzorluozturk 9 şubatta benimde transferim gerçekleşti bugün gebelik testi yaptırdım (kan) yarın sonucumu alıcam inşallah ☺️ Hala progestron iğne yada fitil şeklinde kullanıyor musunuz peki yada hangi ilaçları kullanmaya devam ediyorsunuz
Elbet-birgun-kavusacagiz Gulsahzorluozturk canm neden erken yaptirdin kani 12. Gunu bekleseydin keske. Evet ben 12. Gune kan sonucuma kadar butun ilaclarimi ignelerim kullanmaya devam etmistim devamda ediliyo zaten sonuca kadar
BaharBA Gulsahzorluozturk bende tup bebek yaptran annelrdenim 20 haftaliqiz :)cok sukur ewet fitil proqeston kullaniyorum
BaharBA Elbet-birgun-kavusacagiz bnde 10 qunumdeyaptim cok sukur cikti cikioda hatta kan vermeden hemn idrar testi aldim yaptim o an cikti 2 saat sorada knda cikti cok sukur
Gulsahzorluozturk Elbet-birgun-kavusacagiz aslında yaptırmayacaktım hemşire 10. Gün mutlaka çıkar dedi yapalım pazartesi tekrar yapılacak zaten hayırlısı ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz BaharBA doktorla garanti olsun diye 12. Gunu beklememizi soylerler. Ogrenip ogrenmemek siz kalmis tabiki
Deryas89 Bende tüp bebek ile hamile kaldım. 10. Haftamdayım şuan. Biraz sıkıntılı geciriyorum. Şiddetli kanama gecirdim. İğne ilac kullanıyorum süreklı yatıyorum. Daha iyi olacak inşallah🤲🏻 Bende 12. Gün kandan öğrenmiştim. Başından beride fitil kullanıyorum