Burcinesgiyayla Kendim için;
2 adet pjama takımı biri gecelik biri alt üst sabahlık koydum.
3 adet iç çamaşırı
2 adet emzirme sütyeni
Hasta kilodu / ped ben 5,6 tane koydum
Islak mendil
Terlik
Çorap
Havlu
Göğüs pedi
Göğüs kremi
El sabunu
Diş fırçası /macunu
Havlu kağıt
Süt sağma pompası
Tarak
Makyaj malzemesi koydum.
Birde hastane çıkışında giymek için kıyafet
Bebek için;
3 tane battaniye
Yeni doğan ıslak mendil
2 takım yeni doğan
3-4 tane citcitli badi
2 şapka
2 takım eldiven
3-4 tane çorap
10 tane bebek bezi
Psik kremi
Pudra
Ağız mendili
Yüz için örtü muslin bezi
Emzik
Biberon
Kirliler için poşet bir kaç tane
Yelek
- [ ] Aklıma gelenler bunlar… 🙋♀️🙏