Busraonen Merhaba kızlar ben fitil olarak 3 haftadır kullanmaya başladım ama her sabah uyandığımda hapın beyaz kalıntısıyla beraber bir avuç dolusu yatağa geçiver kadar su geliyor gün içerisinde bir daha olmuyor ama her sabah böyle oluyor sizde de oluyor mu
Busraonen Busraonen düzgün yazamamışım 🤣 bir avuç su geliyor sabah uyandığımda sadece demeye çalıştım
Kimkibu Busraonen ben 3 aydır fitil olarak kullanıyorum her gece bir tane.. ayıp söylemesi sabah wc ye gittiğimde biraz beyaz bisiler geliyor ama baska öyle su gelmesi falan bişi yok yani tek o kadar 🙄
zeytinkiz Busraonen ban ahap veya fitil kullanman zor olur direk iğne yapalım daha etkili dedi 1 ta e iğne yapıldı 8.haftamda şimdi 11.haftamdayım kanama lekelenmem yoktu bugün smear testi yaptırdım hafifi kanama yine başladı ama ördek ile açış yapıldığı için olur dendi 🤷
beyza-guven Busraonen bende hamileligimin basindan beri kullandim dediğin gibi ic çamaşırım ıslanıyordu sbaah yataktan kalktiktan sonra ve beyaz oeynir. kesigi gibi idrarla dışarı atıyordu doktora sordum normal olabilir dedi hatta kasintida yapabilir haberin olsun dedi 36 inci haftama kadar kullandim şuan 38inci.haftamdayim p. tesi dogumum var dua edin bana 🙏
Busraonen Kimkibu o beyaz gelem pıhtımsı şey normalmiş kalanlar akıyormuş ta bir avuç akıntım geliyor su şeklinde yani
sevdagungor Busraonen benimde oluyordu su gibi akıntı ilacı bırakınca kesildi. Sanırım ilaçla alakalıydı
Dilek0809 Busraonen gece yatmadan 2 kat kağıt havlu koyuyorum iç çamaşırıma geçmeyecek şekilde bir parmak kalınlığı uzunluğu kadar ıslanmış oluyor sabah ben bir de 2 tane koyuyorum hapı sanki akan sıvı sizde biraz fazla doktorunuza mutlaka danışın. İlaç da gün içinde az az geliyor vücut alacağını alıp kalanını atıyor
Prensesannesi41 Derin01 hayır canım ağız yoluyla da kullanabiliyorsun doktorun nasıl kullanacağını söylemedi mi ben vajinal kullanıyorum doktorum öyle söyledi
Dilek0809 Derin01 hem ağız yolu ile hem vajinal alınıyor aynı hap ben vajinal alıyorum doktorunuz ne dedi
Cigdemss Busraonen bende lutinus fitil kullandım. İlacın fazlası aniden çamaşıra çıkıyor. Kireç gibi 🙈
Selinda Busraonen benim bir kere geldi o tarz su hatta gede altıma mı kaçırdım dedim 😬 korkup gittim doktora hiçbir sıkıntı yok üşütmüşsündür sıcak tut kendini dedi