BrcHmt Bugün 31 haftalık olduk. 2-3 haftadır bir iştahsızlık var. Benim gibi yemek yerken zorlanan var mı?
ysfali06 BrcHmt şuan 33 haftadayız benimde aksine önceden iştahım yoktu sırf bebek için yiyordum 2 3 haftadır kendimi durduramıyorum sanki bu yüzden hızlı ds kilo almaya başladım 🤷♀️
esraaa18 BrcHmt ayy banada 2 haftadır bir koku geliyor herşey kokuyo zorla yemek yiyorum kocamın şampuanı bile kokuyor bu aralar diyorum şampuanını değiştir😂
Bkorta BrcHmt su bile içesim gelmiyo çok rahatsız oluyorum midem dolu olunca hemde çok sık midem bulanmaya başladı 30 haftalık benimde 😓
BrcHmt Mlk84 ben resmen tiksinerek yiyorum her şeyi en güzel şeyleri en sevdiğim şeyleri bile azıcık yiyebiliyorum o da bebeğim için. kaç haftalıksın peki
eylmylk Allahıma bin şükür sorunsuz bi hamilelik geçiriyorum amaaaa, yahu keşke biraz iştahım kapalı olsaydı 😂 sürekli bir şey yemek istiyorum sürekliiii.. aman ha ağzım boş durur😂😂 30 haftalığım 9 kilo aldım ben de
enfla of ya bn baya aldım nasıl gıdecek bu kılolar neyse saglıkla kucagımıza alalımda verırız Allahın ıznıyle kandılınz mubarek olsun kızlar 🤲🏻
BrcHmt Mavimpembem esraaa18 sureyyadonmez inşallah hepimizin düzelir iştahı üzülüyorum bebeğimi güzel besleyemiuorım diye. Bir de çok sık tavuk köfte kaşar vb bebeğe kilo aldıran şeyler yemeye çalıştığım için onlardan da bıktım artık 😭 tel istediğim bebeğim normal bir şekilde büyümesine devam Etsin normal zamanında da doğsun inşallah 🤲🏻
BrcHmt Mavimpembem bilinen yiyecek ve içeceklerin maden suyu dışında hepsini tüketiyorum. İnşallah bebeğimi besleyebiliyorumdur …🤲🏻