Kızlar doktor bana yumurtlama takibi için iğne verdi MENOPUR iğnenin adı. 10 tane verdi günlük bitane. Bugün 9.iğnemi oldum yarın kontrolüm var.
ama hiç bi ağrım sancım batma yok. Yumurtalarım büyümediği için mi ? Yoksa hiçbi ağrı olmadan da büyümüş olabilir mi ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😞😞😭😰😰☹️🤗🙏🏻