Bosluk Benim evde geldi ama dışarıda gelmiş olsaydı rezil kepaze olurdum çünkü belli olmuyo sızıntı şeklinde gelen varmış ama benim öyle olmadı resmen çiş yapar gibi geldi hastaneye gidene kadar hastane bezi bile ıslandı pantolonumdan aşagı doğru size önerim en azından evinizin yakınlarında yürüyüş yapmanız ve her ihtimale karşı depent giyip çıkmanız .