Kızlar 23+2 haftalık hamileyim. 2 gündür inanılmaz bir kalça bel ağrım var. Doktora sordum olur diyor zaten ne soruyorsam olur diyor çare önermiyor. Muz yiyorum soda içiyorum ayriyetten magnezyum ilacıda kullanıyorum suda çözünenlerden. Harekette ediyorum olabildiğince. Ben nasıl bir çare bulucam bişey belimi ve kalçalarımı liğme liğme ediyor sanki bunu fiziksel bir çaresi var mı da yada önerisi olan 2 gündür uyumuyorum bile 🤦🏻♀️ ayrıca çalışan biriyim daha fazla yoruyor beni 2 gündür bu durum ve birden çıktı.