Edibaby Arkadaslar reglideki gibi belim ağrıyo yatarken destek koydum hala çok şiddetli. Doğum belirtisinde varmı acaba. Herhangi bir kasılma sancı hissetmiyorm
Homeless20 Edibaby 37+0 ım bende dünden beri şiddetli bel ağrısı ve adet ağrısı gbi kasık ağrım vardı dün sancım çıktı açılmama falan bakıldı yoktu. Bugun kasık ağrım yok sadece bel ağrım var doktor normal dedi
papatya35 Edibaby doğum belirtilerinde var bı bahsettiğiniz ağrı ancak düzenli bir şekilde sık sık olduğu zaman doğum başlamış deniyor bende de oluyor belime kasıklarıma ağrılar giriyor adet ağrısı gibi ama düzenli değil takip edin derim