Gamzeek canım şöyle evet travel sistem de bebekken rahat oluyor fakat büyüdükçe oturma yerine cocuk buyuk geliyor ve kafası yukarıdan eğilmek zorunda kalıyor yani travel alanlar illaki baston almıştır diye düşünüyorum keza bende aldım çünkü cok rahatsız bir oturuşu var geleceği düşünerek kabin tipi bebek arabasi almaya karar verdim ben tek el ile kapanan manevrasi sorunsuz hafif bir bebek arabası ve büyüdüğünde sıkıntı yaşamamak adına kabin tipi almanı öneririm oto koltugu bulunmuyor ama ayrı da alabilirsin şayet ben öyle yapicam ben sana görsel atayim bi incele istersen 😊