Ozgekin benim de bulantı kusma olmadi ama yaklasik ilk 3 ay mide kazınması çok oldu. Gece ac ac uyanıyordum 🙈 leblebi atıyordum ağzıma o fena olmuyordu ama bu sefer de su ic tuvalete git kısır döngüsü oluyordu gece 😥 acıkınca elma yiyebilirsin demişti bana doktor. Bence meyve yiyebilirsin hem de faydası olur muz çok yemiştim ben