Kelebeginruyasii echomar var hemen Şişli’de 750 TL idi ben Haziran’da çektirdim geçen sene ,Cevat hoca var şahane ,ekipte çok iyi ve pandemiye rağmen kurallar sıkı, hijyen , c kollu cihaz ile yapılıyor asla anlamıyorsunuz 2-3 dk sürüyor acısız ,ben ödleğin tekiyim düşünün yani asla hissetmedim 😊öneririm yani