Ezo44 16 haftalık hamileyim bugün doktora gittim cinsiyet öğrenmek için doktor bacaklarını üst üste atmış göstermiyor kendini dedi. Yandan görünüşü erkeğe benziyor ama dedi. Değişme ihtimali var mı acaba? Yoksa genel olarak doktor tahminleri tutar mı ☺️
Sita3434 Ezo44 net değil dediyse her şey olabilir aslında doktor olsam eğer göstermiyorsa yorum katmam çünkü arkadaşıma da gözükmüyor tam ama kız bence ye evet kız gibi duruyor falan dedi sonuç 2 hafta sonra yüzde yüz erkek dedi
Ezo44 Glsmyldz09 aynen bende öyle duydum ama bu doktora yeni gittiğim için emin olamıyorum cinsiyet tahmini doğru mudur diye 😊