Bayanlar merhaba
Bi kac gundur rahim kismim sertlesiyor eşimde bende elimizi koysak hissediyoruz. Gaz saniyorum ama degil cunku gaz ya sanci yapar ya cikar :)) sonra kendi kendine o sertlik yumuşuyor. Bu iki gundurde bir ani seğirme oluyor. Segirme oldugu an duruyorum bekliyorum. Bebek mi bagirsak mi hala cozemedim. Ilk gebeligim oldugu icin cok acemiyim Akil verin..