Peri6606 Anne adayları , karnınızda ve göğüslerinizde çatlak oluşmaması için kaçıncı haftada , doğal neler kullandınız acaba ?
mucizemi_beklyrm Sürekli vazelin sürdüm hep nemli tuttum ama yine de oldu yapacak bisy yok olacaksa oluyo bence
mucizemi_beklyrm Peri6606 ben 3 aydan beri sürüyorum zaten karnımda erken çıkmaya başladı. Fayda göremedim ya çatlamasın diyordum ama oldu