enise2017 doğum anında kesik hisini yaşamadım ama bana dokunduklarını histtiğim için korktum ve ilk ameliyatım dı kesik hissi hisedicem diye korktum korkudan mide bulatım oldu ama belden aşağısı hisstemdiğim için kusmadım sakinleştirici verip uyutmaya çalıştılar o korkuyla uyumadım ama 1 gün geçmeden ayklandım çok ağrım olmadı ameyat anım kötüydü oda korkularım yüzğnden