asslihan Kızlar 31 haftalık olduk ilk başlarda bile hiç uykum gelmezdi şimdi 2 haftadır öğleden sonra sürekli uykum geliyor kafamı kaldıramıyorum sizde de oluyor mu 😞
iremby asslihan benimde ilk zamanlardan beri oluyor simdi yine daha iyiyim bir hafta falan öncesinde oglen uyumadan gun geciremiyordum biraz azaldi gibi
Meryemkale asslihan 26 haftalığız benimde bi günüm bi günümü tutmaz hafta başı uykusuzluktan ölüyodum bolca uyumama rağmen🤷♀️
aytn123 asslihan bende ilk hamirleihimde doguma 2 hafta kala aksam 8 de yatiyordum sabaha kadar uyuyordum😅 vücudun çok yorgun gibiydi
mucizemi_beklyrm 36.haftadayz bende çok uykuya düştüm zor kalkıyorum. Ama uykularım öyle derin dinlendirici de değil 🤦♀️
asslihan Ben bi de çalısyorım kızlar son 2 haftadır kendimi zor tutuyorum öğleden sonraları başımı kaldıramıyorum 😌