E bebekte hastane çıkışı setinde kar ibaresi var o zaman kışlık anlamına mı geliyor hastane çıkışı allah nasıp ederse temmuzda dogacak kızım her hastane çıkışları aynı mıdır kumaşı ince ve kalın diyede mi var kar ibaresi var aldıgımda dikkat etmemişim alırken temmuzda doğan kızıma kalın mı gelır zaten hastane dogumhane soguk olabılır sızce degıstırmeli miiyim?