Gizo53 Kızlar merhaba, 16. Haftama yeni girdim karnımda bazen hafif hafif sancımcı ağrı olup geçiyor. Normal mi? Size de oldu mu?
Selvaa Gizo53 rahmin genişliyor canim bebegin hızla büyüyor batma kramp adet olacakmış gibi sancılar normal kabul ediliyor çok şiddetli olur kendini rahat hissetmezsen içini rahatlatmak için doktoruna görüşebilirsin ama korkma o minik büyüyor 🥰😇👶
Elif5361 Gizo53 Canım 15+6 Haftalığım aynısı bende de oluyor kramp kasıklarda ağrı vurup geçiyor böyle çok şiddetli değil ama ağrı oluyor sonuçta muhakkak ayaklarını sıcak tut biraz da dinlen faydasını göreceksin ben öyle yapıyorum 😊
Gizo53 Selvaa sağol canım sende içimi rahatlattın biraz Allah razı olsun :) ilk gebeliğim acemiyim pimpirikleniyorum işte 😅