Mom084 Merhaba arkadaşlar hayırlı kandiller Bugun beyaz kokusuz akıntım biraz arttı gibi Baska sıkıntım yok şükür 25 haftalık olanlar sizde durumlar ne Normal mi acaba Birde bebek hareketi nasıl acaba 🥰🧿
MKrasnic Mom084 biz 24+0, biraz akıntımız var ama normal derecede. Henüz ufak tefek özendiğimiz eşyalar dışında ciddi bir alışverişe başlamadık. Kısmetse oğlum olacak ve haftaya randevum var 😊 detaylı ultrasona girdiniz mi?
YNB Mom084 koku kaşıntı olmadigk surece sıkıntı degilmis benimde 24 de yogunlasmisti beyaz su gibi akintim suan 28 haftaligiz dahada fazlalaştı hatta dojtorum sarımsı renkde olursa sıkıntı degil koku kasinti kan olmadigi surece dedi :)
Jale_elish Mom084 bebek acayip hareket ediyo. İnşallah oğlum olacak. ya bi şey soracağım karnınız bayaa çıktımı acaba ?
Mom084 MKrasnic evet girdim 21. Haftada sag bobrek te 3mm genişleme çıktı Dr önemli değil erkek bebekte olur dedi şükür başka bir sorun yok Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin
Sumeyyerva Merhaba benim 2. Kızım geliyor ilkine göre daha hareketli olcak sanırım 🙈 şeker yüklemesi yaptırdınız mı ücret ne kadardı ?
7capo7 Biz kalabalık aile olduğumuz için bir çok eşyası tamamlandı gibi😃 Bebek arabası ve dolabını da aldık. Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin çoğu gitti azı kaldı resmen💕
Mom084 7capo7 sabırla bekliyoruz inşallah Allahım sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin Bizim daha eksiklerimiz var 🥰 nasip olursa taşınacak gibiyiz kendimize yük etmeyelim dedik şimdilik 🧿🥰
MKrasnic Mom084 ah benim gibi biri daha. Bizim de iki böbrekte biri 4.6 diğeri 5 mm hafif derecede genişleme var dedi. Erkek bebeklerin 10′da 8′inde görünüyormuş. Hiç korkmayın dedi doktorumuz. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🤲🏻
YNB Mom084 amin insallah bu mubarek gunlerde rabbim kolay dkgum nasip edip sag saglim kucagimiza almak nasip olsun.
7capo7 Mom084 Ben en son 1 hafta önce tartıldım 8 kilo almışım☹️ Sporcu geçmişim var ve Beden E. Öğretmeniyim onlınelar vs çok hareketliyim sağlıklı besleniyorum ama anlamıyorum nereme alıyorum. 25.hafta
Mom084 7capo7 bende 6 kg almışım ama görünürde göbeğim var çok az 🧿🥰 25 hafta bundan sonra Bi 6 daha alsak geçmesek yeter 🥰😀