Merhaba ablam için yazıyorum. Adeti 3 gün geçmiş testi pozitif çıktı doktor gitti hcg 79 çıkmış doktor keseyi görememiş 2 gün sonra gel demiş hcg artışı bakmak için. 2 gün sonra da 117 çıkmış. Doktor 2 kat artması lazımdı atmamış kimyasal veya dış gebelik olabilir demiş baya korkutmuş sürekli ağlıyor. Kendi tahminine göre bebek 18 günlükmüş. Hcg böyle olması normal mi. Ben bebek çok küçük boşuna üzülme daha vakti var diyorum ama helak etti kendini 🤷♀️