minikprensesimmm Nurasl bana da bakılmıştı o aletle biliyorum o aleti. Bende suyum geldi sanmıştım bi ara ama benimde aynıymış ama idrarımda birşey çıkmamıştı bilmiyorum hep doktorlar kendini itiyor diyordu gelmek istiyor demek ki ama açılmam yok gelemiyor🤷🏼♀️
Nurasl minikprensesimmm ay çok kötü gerçekten allahım kimseye yaşatmasın o korkuyu sinsice ilerlermemiş enfeksiyon resmen çünkü hiç bir belirti yoktu enfeksiyona dair hani bana demedi ittiriyor gelmek istiyor falan diye sadece doğum pozisyonunda dedi onu biliyordum zaten Allah’a emanetler zamanında sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏
Burcinesgiyayla Bende 34+5im dün gece iç çamaşırımda ıslaklık vardı ve sancım çoktu doktoruma yazdım muayene ye gelmen lazım dedi ama gitmedim sancılar normale dönünce sizce ben napmalıyım
Ayssmom minikprensesimmm bende aynı şeyleri yaşadım hala yaşıyorum hatta neredeyse aynı postu açtım seninle ve haftamızda aynı günü gününe 🙈 napacağız ?
minikprensesimmm Ayssmom ayyy bilmiyoruuuum hangi şehirdesinnnnn hala çok zorlanıyorum ben ya sennnn🤷🏼♀️
Ayssmom minikprensesimmm bursadayım sen neredesin canım uzun süre devam etti sonra uyumuşum şu an kasılmalarım yok 🙈
minikprensesimmm Ayssmom ayy geçmesine sevindim 😍vallahi ben yatamıyorum bile ağrım özel bölgemde çok yürüyemiyorum ama uyumayı deneyeceğim. Ankaradayım canım bende😍
Ebru2403 minikprensesimmm benimde yattığımda acilmam yoktu zaten sancida dolayı direk yatış verdiler ciğer geliştirici sancı durdurucu şeyler verdiler hep
Ayssmom minikprensesimmm bebek baskı yapıyordur geçen acillik olduğumda benimde öyleydi doktora göründünüz mü sancınız vardır açılmanız olmasa bile bana öyle dedilerdi
Ebru2403 minikprensesimmm evet çok fazlaydı ama ben hissetmiyordum sadece nst de çıkıyordu 35 haftamda da birz açılma oldu bakalım haftaya kontrol var ne olacaj
Sinemm35 minikprensesimmm yuruyus yapma evde uzan dinlen yuruyus yapmak hem acilmani saglar hemde bebegin daha hizli kanala girmesini saglar bol bol dinlenmelisin kendini sakın yorma
minikprensesimmm Ayssmom sancım çıktı benimde eve göndermişti evde daha kötü oldum dün bende güç bela uyudum