BuglemveMucizeninAnnesi 10 haftalık hamileyim balık tuketemiyorum. Çiğ balık kokusu rahatsız ediyor. Konserve ton balığı yemek sakıncalı mıdır? Yiyen arkadaşlar var mı?
ratatosk BuglemveMucizeninAnnesi hazır konserve yiyecekler hamilelikte önerilmiyor ki ton balığı da cıva oranı yüzünden önerilmiyor zaten
Gamzeakd BuglemveMucizeninAnnesi ton balığının zararı yok sadece civa fazla olduğu için midesi bulanan anneler için sıkıntı olabilir . Ben yedim ayda bir yiyiyyorum . Doktorumda sıkıntı olmadığını söyledi . İnternetten de araştırabilirisiniz. Hergün tonbalığı tüketmeyecekseniz bi zararı yok canım 🥰 balık tüketemiyorsan doktoruna söyle omegalı vitaminler var ondan verebilir. Ben öyle içiyorum balık ben de yiyemiyorum çünkü .
BuglemveMucizeninAnnesi Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Napalım onu da yemicez artık. Demekki doktorum ile görüşüp takviye almam gerekecek 🤔
BuglemveMucizeninAnnesi Gamzeakd bu ayın 24 ünde kontrolüm var. Ozaman sorucam takviye isticem gerekliyse. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için 🥰
sumeyye60 BuglemveMucizeninAnnesi 2-3 haftada bir ton balıklı makarna yiyorum. Hatta bu uygulamada ton balığı çok tüketilmediği takdirde oldukça faydalı yazıyordu. Zaten en fazla 120 gr yiyoruz.
Atesbeyinannesi BuglemveMucizeninAnnesi Ben canım istedikçe yiyorum çok abartmamak şartıyla tabiki çok araştırdım ve en başta doktoruma sordum her gün yemediğin sürece bir zararı yok dedi ki internette de araştırdım orada da aynı şey yazıyordu hatta normal balık yiyemiyorsanız haftada 2 kez yiyebiliyorsunuz diyordu 🥰 ama sen yine de rahat etmezsen doktoruna bir sor 🥰