Yaseeeeeeee Sleepy bez alcak olan ya da alan var mı 1 Numarası için küçük demişler yorumlarda ama sizce nasıldır
Nadireela Yaseeeeeeee bez küçük ama zaten anca oluyor bebeğe ben beş paket almıştım bir numara şuan 10 gunluguz sadece iki paketim kaldı yani çok sık degistiriyosunuz
Aysenur05 Yaseeeeeeee bnde 1 numara almadm 3-6 kilo aldm ama kullnmadm daha zaten 42 li 1 paket aldm stok yapmadm nolur nolmz diye trendyolda filan da çok küçük demişlerdi almadm bn o yüzdn
Mores Yaseeeeeeee 1numara çok küçük 2-5 kg. Bu sebeple ben 80tane aldım ortalama 10gün gider. Sonra 2 numaraya(3-6kg) geçerim diye düşündüm. İndirimdeydi diye 2 numara da 210lu aldım. Belki fikir olur
Aysenur05 Nadireela bebeğiniz kaç kilo doğdu bn 3 kilo doğacak tahminen diye 1 bden büyük aldm ama yine de 1 paket daha alacağım onuda küçük alacağm göbek oyuntusu olsn diye
DlgluSeyda Nadireela kesinlikle katılıyorum hamileyken bende indirimde 5 paket almıştım 1 aylık olduk ve son paketi kullaniyorm şuan
feyzos Yaseeeeeeee bebeğinizin tahmini ultrason kilosuna göre hareket edebilirsiniz kızım 2960 kg doğdu doktor da minyon bir bebek diyodu zaten, 1 numara kullandım birkaç paket sayı olarak hatırlamıyorum ama
feyzos feyzos bı de cinsiyetine göre, erkek bebeklere çok sıkı bez kullanmamak lazımmış benim de şimdi oğlum olacak bir numara alcam ama bu da minyon haftasi Sata göre bir hafta geride yine aşağı yukarı 3 kilo doğar gibi
Yaseeeeeeee Daha 15 haftalığım biraz tezcanlılık yapıyorum aslında şuan için belkide çok erken teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için ❤️
Eylul58 Yaseeeeeeee Deneme paketi aldım 20 tane 1numara 20 tane 2 numara, çok almamakta fayda var indirim hep oluyor zaten belli araliklarda memnun kalınırsa stok yapılır, çok almayın bence hangi bez olursa olsun
halitefe Yaseeeeeeee 1 numara 40 lı tek paket aldım sonra 2 numaraya geçerim gerçekten çok küçük 1 numara
DlgluSeyda Yaseeeeeeee 1 aylık bebeğim var 1 numara kullaniyoruz hala. Küçük ama anca oluyo. Elimdeki paket bitince 2 ye geçicem haftaya falan. Bebeğin doğum kilosuna bağlı birazda. Benm bebegim 3 kilo doğdu bez normal oldu o yüzden. Ama 4 kilo ya da üzeri için belki biraz ufak olabilir ya da daha kısa süre kullanılabilir
Bebiss123 Yaseeeeeeee benim şuan 13 günlük bebğim var sleepy 1 nıiumara şuan tam oluyor ilk zamanlar büyükdü hatta ve 40 lı paket den 4 tane bitirdik
Ocall Yaseeeeeeee Ben aldım hiç küçük değil 2 numarayla çok az bi parmak kadar fark var yani ideal🤷♀️