Erkekannesi41 Göğsümün tam altından başlıyor karnım hala çok yukarda sanki o kısımda çok hissim yok ve oraya ara sıra acılı bir baskı oluyor. Bunu yaşayan var mı? Aşağılarda hiç baskım yok ama sanki kaburga kemiklerim organlarımı acıtıyor gibi
Senayyalcin Erkekannesi41 Aynısını yaşıyorum özellikle geceleri yatarken hissediyorum ve sağ bölgede sanki kemiğim batıyor gibi
Hilalsny Erkekannesi41 ayni yerde benimde oluyo 37 haftaligiz bizde. Ve asiri aciyo kaburgalarima baski yaptigi icin diye dusunuyorum ve br cok hamile de olan bisey die pek evham yapmak istemedim acikcasi
Erkekannesi41 Prensesinannesiiiiiiii doktorunuza danışabildinşz mi peki bunu? Benim kontrolüm cumartesi günü bunub için de aramak istemedim ama endişe ettim
Prensesinannesiiiiiiii Erkekannesi41 Hayır danışmadım eşim istersen hastaneye gidelim acile diyor akşamları ama ben bebeğin baskı yaptığını düşünüyorum bir kaç postta okumuştum nedeni o şekilde yazıyordu çok evham yapmak istemiyorum randevum haftaya çarşamba günü
Erkekannesi41 Prensesinannesiiiiiiii evet bana da öyle geliyor eğildiğimde de oluyor artık organlara da yer kalmadı sanırım biraz da ondan
Prensesinannesiiiiiiii Erkekannesi41 Bencede bazen nefes darlığımda oluyor çünkü rahim büyüdüğü için iyice baskı yapmaya başladı diye düşünüyorum Allah zamanında sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah yavrularımıza 🤲🙂
Erkekannesi41 Prensesinannesiiiiiiii amiiin inşallah 🤲🏻 Bende nefes darlığı pek yok ne olduysa 38. Haftayla başladı artık son demler sağlıkla gelsinler inşallah
anisan 36+3 üm aynı şeyi son 3 aydır yaşıyorum doktorada söylemiştim normal demişti.evham yapmayın bence normal dendi 🙏🏻