Kvsr-klm Bülent diye bir doktor var o daha iyi diye duydum ben Aslıhan hanımdan memnun kalmadım pek ilgili gelmedi ve çözüm odaklı değil yani 3 4 haftalıkken kalp atışı duymayı planlayıp kese görünmeyince beni de strese soktu oysa ki kese bile 5 . 6. Cı haftalarda falan görünüyor bana boş gebelik olabilir diyip yalandan bide hala tahlil falan yaptırdı hiç memnun kalmadım yani iki kelime zor çıkıyo ağzından