Kızlar merhaba ben polikistik over sendromluyum ama 3 evlat kaybettim üzüntüden stresten sigaraya başladım öyle günlük bi paket değil ama 2 günde bi paket içiyorum kürtajın üstünden 6 ay geçti ben hala hamile kalamadım kalamaıdkça daha çok içiyorum kısır döngü oluştu resmen pco olup sigara içenler varmı hamile kalma İLE ilgisi var mı sigaranın içsem bi türlü içmesem bi türlü 😢