Aycacaca FaikTugba yüzümde hiç çıkmadığı kadar sivilce çıktı bir de üstüne izleri kalıyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aycacaca FaikTugba geçer diye umut ediyorum inşallah geçer. Cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama internette okuduğum bir kaç yerde erkek bebek bekleyenler de sivilce olayı yaşanıyormuş🤷🏻♀️ Bizimki de erkek😅
Aycacaca FaikTugba bizde öyleydik hep tahmindi erkek olduğu kesin oluşunu biraz geç öğrendik, şu an 30+2 olduk. Sivilce durumu biraz daha ilk zamanlara göre daha seyreliyor inşallah sizde de geçer yakın zaman da😊