Gizliyiiiz Yavas yavas bebegime bişeyler almaya basladım arkadaşımla avmye gittik 0-3 aldım mesela bunlar olmaz diyip 9-12 aylık aldırdi cok büyük olmaz mı öyle de bilemedim
Ozlem23 Gizliyiiiz 9 12 dediğin bir yaşının yakını olur sen gene al 0-3 ay bu çocuk bir yaşında doğmayacak sonucta
Aysenur05 Gizliyiiiz 😂 yeni doğan bebeğe 9-12 miii seneye giyer artık siz neden milletin lafına bakıyosnz ki yenidoğan kıyafetleri bile bebeğe ilk zamanlar büyük geliyor 0-3 3-6 ve yenidoğan alabilirdnz hatta bn 3-6 bile almadm önümüz yaz büyüdükçe alırım diye yenidoğan aldm çoğunu bi iki takım da 0-3 aldm 9-12 çok büyük
mucizemm_3 Gizliyiiiz 9-12 ay çok büyük eğer aldıklarınız mevsim olarak uyarsa onlarda durabilir ben genel olarak 3-6 aylık aldım kızımda 0-3 pek giydirmedim olmadı bebeğin gidişatına göre gerekirse son zamanlarda alacağım
Aysenur05 Gizliyiiiz benimde ilk 😊 bence değiştirin ne giyebilckse onu alın seneye giyeceği şeye gerek yok bnce zaten sürekli yeni bişeyler çıkıyo değiştrme şansnz varsa değiştrin bnce😊
Serendipity Gizliyiiiz 12.ayi yaza gelicekse ve siz kislik aldiysaniz hicbir anlami kalmaz onu hesaplayin. Mevsimi ayina denk duserse kalsin
derinsart Gizliyiiiz cocuk 1 yaşında doğmicaksa değiştirin bence arkdasniz cocugu varmiydi baya yanlıs yönledirmiş🐣🤭😬
iremby Gizliyiiiz sacmalamasin ya yenidogan bebegede 12 ay alinmaz yani ben bu insanları anlamıyorum gerçekten. 0-3 al 3-6 al hadi en buyuk 6-9 al da onu da bir 3 aya falan giyer yani. 3-6 olabilir onu 1 -2 aya falan kullanmaya başlar ama 12 ay ne ya
iremby Gizliyiiiz aynen degistir canim hic sıkma canini bir sey olmaz degistirirsin bir daha da dinleme kimseyi oyle abartan cok olur
SenaUysal Bende ebebekten sipariş verdim kalıpları hep küçük yazılmış mesela o yüzden 6 ay olarak aldım. Büyük gelirse gözüme değiştiririm diye. Ama 9 12 çok çok büyük canım yarım metre falan olacaklar bize garip gelse de 😆
Gizliyiiiz SenaUysal ah tecrübesizlik böyle böyle öğreneceğiz 🤫annem kalsın kışa giyer dedi ama değiştireyim ben en iyisi 🤷♀️
SenaUysal Gizliyiiiz bence de değiştir kışa yeni şeyler alasın gelir zaten canım, çok güzel ürünler çıkıyor sürekli malûm 😇
Hilalsny Gizliyiiiz kim aldirdi size 9 12 ? Yeni digan bi kac parca sonrasinda 10 20 parca yada 10 15 takim seklinde 0 3 ay alin kalanini da 3 6 ay 6 9 ay diye devam etmelisiniz. 9 12 ay asiri büyük
Ebreva Gizliyiiiz saçmalamış biraz 0.3 aylık almanız gerekli 0.3-3.6 aylık aldım kızıma hep suan 2.ye hamıleyım aynı sekılde alıcam
Emineerd Gizliyiiiz bebeğim 4,5 aylık 6-9 giyiyor bazı kıyafetleri de 9-12 giyiyor katlayarak kalıbına göre 🙄 0-3 aylık giydi oğlum ilk 3 ay neredeyse 🙂 yenidoğan sadece iki tane hast çıkışı almıştım bu arada