Normalda fsh ım 4.50 idi evlendikten sonra en son geçen sene verdim tahlil 8.20 cıktı yarın yine vericem fsh aylara göre değişirmi degerim yükselir mi stresten yükselmiş olma ihtimali varmı diğer hormonlarımda tam tersi düşmüş bu arada polikistikoverim doğal olarak nasıl düşürebilirim.