mucizem721 tabiki iyi geldi allaha şükür ilk günden bugüne sıkıntımda olmadı akıntım hep vardı hamilelik boyuncada devam edicekmiş normalmiş , allaha şükür leke vs yaşamadım iş yapınca belim ağrıyor sonra kasığım :) pimpirkli bir anne adayıyım :) o yüzden bıraktırdığına :( şu emojiyi koydum . Yoksa rahim duvarı kalınlaşıyor bu gayet iyi birşey :)