Merhaba, bende gebeligimi geçen hafta öğrendim 6. Hafta görünüyor bugün uygulamada, kuzenim bidaha git HCG değerinin gün oranında artmış olması lazım normal gebelikse dedi, işyerinden izin alamıyorum bidaha HCG baktirmaya gidemedim haftaya doktora gider muayene de olurum dedim ama yazdıklarınızı okuyunca işkillendim napayım ben şimdi beklesem sıkıntı olur mu