Mom26 Kızlar 19+5 iz ya bugün aşırı aşağıda hissediyorum böyle kasıklarım da sanki ıkınsam çıkar tövbe yarabbim 🥺 neden böyle
imerveg Mom26 canim o haftalarda benimde hepp kasiklarimda takiliyordu biraz rahatsiz edici evet 🤦🏻♀️ 34+1 olduk ara ara hala asagi birakiyor kendini bazen elimle tutuyorum gobegimi😂 ona yapacak birsey yok doktorlar normal diyor. Dinlenmeye calis fazla yorulunca da asagi inerler
emineveminigi Mom26 benimde hep öyleydi şimdi 28. Haftadayim biraz daha yukarı çıktı ama yinede hep aşağıda hissediyorum diyebilirimm
Leylaalin 21 haftalık oldu bazen tekmeleri bile kasiklarda hissediyorum zamanla yukarı doğru çıkar diyorlar bi yanlarda hissediyorum bi asagida geziyorlar galiba 😂
portakalcice Benim o şekilde olduğu zaman yemek bile yiyememistim ama herkes normal diyordu hastaneye gittiğimde de nst de sancı çıktı. Belki normaldir ama yine de temkinli olmakta yarar var devam ederse doktoruna Danış derim.