imerveg Ebruuka tok ve mutlaka tatli biseyler yiyip git. Benim bebis uyuyordu kalp atisi azdi bugun nstde cikolatali sut icirdiler hizlansin diye 😂
Ebruuka Entm_18 ben 32 haftalıkken girdim yarın yine kontrolüm var 34 haftalığım kuzum 32 den beri başladı yani