Tugbaanneadayi normalde balık çok sevmediğim halde balık yiyerek omega almaya çalıştım ama artık cidden çok tiksindim. Doktorum sağolsun ilaçla devam etmemi kabul etti. İmom başladım normal b12 gibi bi kokusu var ve bence kokusu da güzel ben severim o kokuyu ağzıma alıyorum tadını daha iyi alayım diye biraz emikliyorum 😂🙈 sonra yutuyorum. Balık tadı filan yok normal vitamin gibi