Merveeeeeeeee Kızlar bebişimin kilosu 1300 müş siz de durumlar nasıl ? Ya doktordan emin değilim Hale’n kilosu falan iyi dedi ama çok bilgili gibi değil doğumumu Adana’da yapmak istediğim için burada ki kontrole gittiğim doktoru çok önemsemedim ultrasonda görüyor bilgi versin yeter dedim ama son iki muayene de içime sinmedi sizde durumlar nasıl kilo durumu bebişlerde
Aysecan Merveeeeeeeee olması gereken kiloda canım bnm 26+5 te 1256 kg dı doktorum kızdı hızlı kişo alıyo die 2 hafta önde gidiyo dedi 29 haftalıklar o kadar dedi
SerapTadelenTtnc Merveeeeeeeee Canım bende 29 haftalığım bugün kontolüm vardı 1.150 gr dedi en minik benimki galiba vitamin takviyesi yaptı doktorum bakalım neler olacak
Ozdry Aysecan aynen benimde oyle 26 haftalikkken gittim En son 1300 du iki hafta onde dedi ama cok Uc noktada degil normal olur dedi bide esimle ben uzun boyluyuz esim hem uzun hem iri masallah muhtelen ona benzer diye dusunuyorum
Aysenaz Bende dün gittim kontrole 25+3 haftaligim doktorum boyu uzun masallah kilosu da 1 kiloyu geçkin boy uzun olduğu için ultrason fazla gösteriyor dedi 1900 gram dedi ultrason ile alakaliyms
Aysenaz Gazel valla cnm bende anlamadım ki boyu uzun olduğu için yanlış ölçüyor olabilir dedi ama ultrason kağıdında farklı haftalar yazıyor bende anlamış değilim yarın tekrar gidip sorucam
Aysenaz Aysecan gün de 2 adet soda içiyorum gece yatmadan süt içiyorum kahvaltıda da yeşillik ve süt ürünleri tercih ediyorum canım
Melikeb19 SerapTadelenTtnc Benimde aynı ve işin kötü tarafı 3 haftadır aynı doktor sıkıntı Yok dedi ama kafama takılmıyor değil😩
oglusunakavusmayibekleyenanne Merveeeeeeeee benimde 1352 gr di doktorum gayet uyumlu haftasıyla dedi canım seninde iyi kilosu
Dnztrn Merveeeeeeeee canim daha dün gittim doktora 29+1 1300gr benimde. doktor kilosunun normal oldugunu soyledi 😊