Kızlar 20 haftalik hamileyim sol kasigim cok agriyor sancıyor hatta arada ama yururken agrim artiyorz gectigimiz cumartesi doktora gittim idrar tahlilide verdim enfeksiyonda yok ama bebegin poposu ve plesentasi sol kasiginin o tarafta dedi bu agri ne zaman gecer acaba yasayan varmi?