Euphoria xioami mi vacuum mop aşırı memnunum , her gün yarım saat tüm evi süpürüyordum. Doğum günümde ailem hediye aldı , çalıştığım için aşırı rahat . Süpürmesi mükemmel , silmesi de çok güzel. Su haznesine biraz da yüzey temizleyici koyuyorum mis gibi kokuyor her yer. Ağustos’tan beri normal süpürgeyi sadece koltukları dolap içlerini süpürürken kullandım onun dışında hiç kullanmadım. İnsanın kendine yapabileceği en güzel iyiliklerden biri bu devirde , fiyat da normal 2500-280 0 arası gayet iş görüyor . Sırf pro falan yazıyor diye ekstra para vermeyin özellik olarak hemen hemen aynı , kimisi çok büyük evlerde bir şarjda temizliği bitiremeyeceği için şarj ünitesine dönüp tekrardan dolunca devam ediyor kimisi de şarj kapasitesi yüksek olduğu için tek seferde temizliği bitiriyor. Alarm gibi her gün 15.00 a kurdum temizliyor etrafı , özetle 2500 liralık xioami de aynı 4500 liralık xioami de aynı. 110 m2 ev %100 den %25 lere düşüyor tek şarjda temizliyor etrafı.