Yoncaglseven 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim bugün hayırlısı ile. Sizce corona zamani doktora kontrole gerekmedikçe gidilmemesi sorun yaratır mı,? Daha önce hamilelik yaşamış annelerimiz deneyimlerini benimle paylaşabilir mi ?
Selinbam Yoncaglseven çift maskeyle her kontrole gdin ilk aylar çok önemli sakın ihmsl etmeyin zaten hersey yolunda gderse 2. Aydan sonra falan ayda 1 kez çagırılırsınz
Bseda Yoncaglseven ayda bir gitmek gerekiyor diye düşünüyorum canım şuan 4 haftalıksın mesela 7. Haftana geldiğinde nasip olursa bebeği ve kalp atışını duymak için zaten mecburen gitmen gerekecek. Doktorun senden gebelik tetkikleri isteyecek sağlık ocagında yaptıracagın kan tahlilleri yani onları yaptırman lazım ki neyin düşük çıkarsa ona göre önlem amaçlı ilaç verebilsin doktorun zaten sonuçlarını götürdüğünde sana demir ve vitamin verecektir doktor. Diğer ay ikili tarama testin var onu yaptırmak sana kalmış gerek görmüyorsan gitmezsin. E sonrasındada cinsiyet öğrenmek için gideceksin:) ondan sonraki ayda ayrıntılı ultrasyon zamanın geliyor zaten yani benim gördüğüm ayda bir gitmek gerekiyor bir şekilde He bunu sen bir hafta ertelersin arayı açarsın o ayrı kimiside sabredemeyip daha kısa aralıklarla gidiyor tercih meselesi💁🏻♀️
halitefe Yoncaglseven hiçbir kontrolü aksatmamanızı tavsiye ederim eğer suyunuzda azalma olur rahim boyunda kısalma falan olurda zamanında müdahale edilmezse bebeğini kaybedersin koronoda öyle hastane kontrolünde bulaşmıyor hiç merak etme canım
Yoncaglseven Bseda Canimsin ,desteklerin için sagolasin simdi normal zamanda olsa her zaman giderim ama corona var ya korkuyor insan.
Bseda Yoncaglseven kesinlikle öyle canım hamilelik zamanı kendini dahada korumak gerek herşeyden bağışıklık sistemin düşüyor olabildiğince çift maske ile git doktora. Zamanlamanı iyi ayarlarsan çokda gerek olmuyor gitmeye zaten☺️
Busra_kr Şuana kadar doktora hiç gittin mi peki ?? Bende 4+3 hiç gitmedim kesesini görmek için bekliyorum da
Yoncaglseven Busra_kr bugün öğrendim hamileliğimizi hiç gitmedim daha doktora sağlık ocağından öğrendim gebeliğimi.