bircivcivannesi selam kızlar 17. haftadayim göbeğimde birtakim hareketlenmeler var, pıt pıt diye vuruyor hep aynı bölgeye, burada bazı postlarda görmüştüm tekme değil hickiriktir diye siz nasıl ayırt ediyorsunuz acaba ne olduğunu, benim bu yaşadığım nedir 🙈🤷🐣
Sehertamer bircivcivannesi hıçkırıktır seğirme gibiyse canım büyük ihtimalle ileriki haftalarda güçlü tekmeler ini hissedeceksin inşallah
Sevmmmm bircivcivannesi 17.haftada hickirma olacağını sanmıyorum açıkçası . Damar atması olabilir mi?
Dilek0809 bircivcivannesi az önce Kağan Kocatepe’nin videosu izledim 12-17 hafta arasını anlatıyordu bebeğin hıçkırık videosu vardı hıçkırdıkça suyla birlikte zıplıyordu bebek ama anne hisseder mi bilemiyorum ama hıçkırık da bir ihtimal 😊
1Anne2Bebek1Kopek bircivcivannesi hıckirigi hickirik oldugunu anliyosun karnin hopluyo gibi oluyo canm ilk gebeligim de oglumu 16. Hafta de hissettim tekme olarak 😊😊
Sehertamer Sevmmmm yoo o haftalarda hıçkırmaya başlıyor siz günlük gelişimlerini okumuyorsunuz happymomda büyüyor artık bebeklerini ama daha net 20.23.haftalarda hissetmeye başlarsınız
filodib bircivcivannesi ben şöyle ayiriyorum eğer periyodik aralıklarla mesela 5 saniyede bir oluyorsa hıçkırık. Ama arasi daha uzun olursa ve ardışık aynı olmazsa hareket. Hıçkırık çok keyifli oluyor ama 🥰
Wonderwoman bircivcivannesi canım daha çok erken o haftalarda hıçkırık hissetmesin tekme dir o hıçkırık bariz belli sehirti oluyor biraz uzun sürüyor ama o haftalarda pek görülmez ciğer gelişmesi daha olmadığı için
bircivcivannesi 1Anne2Bebek1Kopek yaa inşallah ☺️ pazartesi doktora gidicez bakalım ona da sorcam ama dayanamadım
bircivcivannesi Sehertamer vakit geçtikce galiba farklı bir hareketlilik daha hissedersem ikisinin arasındaki fark daha anlaşılır olacak sanırım benim için ☺️
Sehertamer bircivcivannesi evet hıçkırıkta tık tık atıyor kalp gibi canım tekmeyi hissetmemen zor zaten ama biraz daha büyümeniz lazım sabret biraz daha😍
imerveg bircivcivannesi hickiriyordur mutlaka ama suan hissetmen biraz zor gibi canim benim 25. Haftamdan sonra hickiriklari netleşmişti. Şuan disardan bile gorunuyo hickirdigi😂 cok rahat ayirt edersin. Ayni araliklarla kalp atisi gibi atar gobeginde birsey ve 10 15 dk surer bu atış işte o hickirik😂😂🥰
Sehertamer Sevmmmm 😀😀ondan büyüdüğünün bebeğinin farkında değilsin kuzum benim en büyük hobimdi onu okumak o yüzden biliyorum artık bizim organlarımız tamamlandı çok şükür 39+2yiz o yüzden pek bişey yazmıyor artık sağlıkla kucağımıza alalım inşallah meleklerimizi