20172021 kızımın adı Asel cok güzel gerçekten. Esimde benim isteğimle kabul etmişti koyarken. Sonradan hep dedi iyiki Asel koymusuz diye anneside diyor ismi cok guzel anlamida falan diye. Defne ismini de çok beğeniyorum. Lina isminide cok begeniyorum ikinci bir kızım olur ise Lina düşünüyorum Asel ile uyumlu olacagi icin soledigin herkeste begendi