Sermec27 20172021 kızım olsaydı elif ayda olacaktı bir de adım Seray güzel isim cevrede cok sevilir ismim anlamı ser verir sır vermez demek diğer anlamı da ay gibü güzel demek düşünürseniz eğer 🥰
Mom97 20172021 bende kızıma 38 haftamda karar vermiştik kız ismi çok zor gerçekten hiçbiri içime sinmiyodu Ebrar koyduk sonunda🙂 Şimdiki yine kız gibi eğer kesin kızsa yandık bir isim maratonu daha başlıyor 😅
20172021 Mom97 benim adım ebrar 1 kızım var adını seher eslem koyduk şimdi 2. De kız çok zor gerçekten isim bulmak 😅🤦♀️
Oms Mom81 eslem bence cok hos anlam olarak da telaffus olarak da, asel bende düsündüm ama sanki 80% asel koyuyo gibime heliyo
Nilaybars Benim kıZımın adı nilselis 🌺 şimdi bi kızım daha olucak 35 haftalık hamileyim ona da ilay mihra koyucaz