minikcivcivim blueberyy00 amin canim çok teşekkür ederim ❤allah razı olsun sende beni bekledin dört gözle ❤🙏 hakkını helal et canim 🙏
blueberyy00 minikcivcivim yok canım olur mu helal olsun tabiki ilk testini attığında koyu çıktığında yazdım gördüm sevindim de görmedin yorumumu bende şimdi bakıyordum kan sonucunu görünce yeniden yazayım dedim inşallah peş peşe alırız yavrularımızı kucagımıza kuzum 🥰🥰🌺
Sermec27 minikcivcivim aynen öyle canım saglıkla kucagına almak nasip olur inşallah kız erkek hiç önemli değil hayırlı saglıklı olsun önemli olan o 🥰
minikcivcivim blueberyy00 ya gercekten mi canim 🤦♀️ya kusuda bakma cidden🙏🙏🙏 Özür dilerim inan ki Inşallah canım ınşallah 🙏🙏❤
blueberyy00 minikcivcivim kız olurmu o heyecanla gözün bişy görmez aklıma bile getirmedim sadece kan sonucunu görünce için daha rahat etmiştir diye bidaha yazayım tebrik edeyim çok sevindim kendim gibi heyecanlandım İnan 🥰😌
minikcivcivim blueberyy00 ya valla kusura bakma tekrardan canim 🙏 çok şükür çok rahatladim🙏🌸🥰rabbim bu güzel tadı herkese tatdirsin inşallah 🙏
blueberyy00 minikcivcivim yok yok estafurullah ne özrü amin çok amin rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Minikkus01 Canim bebisine cok sevindim rabbin mutluluğunu daim ettirsin kan değerin düşük idrar yolu enfeksiyonun var ama sıkıntı yaratıcak boyutta degil
minikcivcivim Minikkus01 ya inşallah canim doktor düzenler artık ilaç felan kullanırım olmazsa bebeğe zararı olmasın da🙏 çok çok teşekkür ederim canim 🙏
Ruzgarperisi minikcivcivim ya artık için rahat etsin.bak ne güzel sonucun harika. Sağlıkla ilerlesin inşallah. Banada dua edersen bu mubarek gecenin hatrına.🤲😍
minikcivcivim Ruzgarperisi teşekkür ederim canim benim ❤ ya bugünü de gördük ya çok şükür balim ❤darısı sana inşallah edicem canim 🙏🙏🙏
Ruzgarperisi minikcivcivim benim karnımda hafif adet ağrısı var .bide demin yine sıcak oldu baya.ölctum 37/2 çıktı . Sonra indi. Bakalım yarın öylesine yaparım bende test.cikmaZsada Allah elbet beni de birgün cektiklerim için sevindirir