Fatma7666 Esra-sari Ben anlamam ama baktığım gibi içime kız doğdu bilmiyorum artık 🤷♀️Hayırlı sağlıklı evlat olsun gönlünüzden geçen olsun 🥰🤲
Mom97 Esra-sari gülşenciğimden öğrendiğim kadarıyla çıkıntısı yukarı bakıyor erkek mi oluyodu 😂? @Gulsen4224
Esra-sari Satirustattoo valla devlete gittiğim de saniyelik ultrasonla bakılıyolardı. Özele başladım 5 dk boyunca bebeği inceledi doktorum doya doya izledim bende alt tarafına da baktı erkeğe benziyo dedi ama bilmiyorum hayırlısı belli oluyo galiba 16 haftadan sonra netleşiyomş tabi
21082012 Cinsiyet için 16.haftanıza kadar beklemekte fayda var benim 12.haftadan 16.haftaya kadar kız diye bildiğim bebeğim şuan erkek 😂🙈
Gulsen4224 Mom97 ewt balım ama bu bebek kız geldi kemik yapısına göre çıkıntısı bacaklarıyla kapatmış 🤭🥰dediğin gibi yukarıya bakarsa erkek olur 😘
HafizeFatih Esra-sari valla ben devlete gidiyorum doktor herşeyine bakıyor 5 dakikadan da fazla sürüyor doktorun insiyatifine kalmış aslında
Satirustattoo Esra-sari bende 11+2 yim şaşırdım belli olmasına :)) bana bir ay var belli olmasına dedi 🙈
Esra-sari Gulsen4224 erkeğe benziyo dedi doktor bakalım 1 ay sonra netleşir 🥰 hayırlı evlat olsun gerisi pek önemli değil
Esra-sari HafizeFatih ben ilgisiz doktora gelmiş olabilirim tabi ki yada bebek görmekten bıkmış bi doktora 😂
HafizeFatih Esra-sari olabilir oda valla ama vicdanlı doktorlar öyle değil bir kere özele gittim evet çok güzeldi fakat yanındaki kadın hadi hadi hızlı giyin yaptı moralim bozuldu gitmedim paramla ne rezillik çekeyim yani