Aygul_Aliyeva benim ilk gebeliğimde göbeğim 5.6. Ayda çıkmaya başlamıştı 😊 2. Ve 3. Gebeliğimde göbeğim 17-18. Haftadan sonra beli olmaya başlamıştı. Diyeceğim o ki az kilo almanız, vermeniz veya göbeğinizin küçük olması demek değildir ki birşeyler ters gidiyor veya bebeğiniz sağlıksız.. her bünye her vücut farklıdır. Bence göbeğinizin olmamasına sevinin ne güzel işte koca göbek sadece günlük hayatınızı zorlaştırır 😂